حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

فولاد ضد زنگ 304 - دکتر فولاد

فولاد ضد زنگ 304

ورق های فولادی ضد زنگ و فولاد ضد زنگ را در گریدهای مختلف و در مقادیر مختلف عرضه می کند. این به ما امکان می دهد تقریباً نیازهای هر برنامه ای را برآورده کنیم. اگر به فولاد ضد زنگ با حجم بالا یا کم نیاز دارید، همین امروز با دکتر فولاد تماس بگیرید.

فولاد ضد زنگ 304 - دکتر فولاد

فولاد ضد زنگ 301

ما فولاد ضد زنگ 301 را در حالت یک چهارم سخت تا کاملاً سخت ذخیره می کنیم. فولاد ضد زنگ AISI 301 آستنیتی است و به دلیل محتوای کروم نیکل کمتری که دارد، در فرآیند سرد کاری سریعتر از سایر گریدها سخت می شود. مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و حرارت ارائه می دهد. فولاد ضد زنگ AISI 301 به ویژه برای کاربردهایی که نیاز به کشیدن، مهر و موم کردن یا شکل دهی دارند، مناسب است.

فولاد ضد زنگ 302/304

دکتر فولاد دارای فولاد ضد زنگ 302/304 است که در حالت کاملاً سخت بازپخت شده است. فولاد ضد زنگ AISI 302/304 آستنیتی است و حتی مقاومت در برابر خوردگی و حرارت بیشتری نسبت به فولاد ضد زنگ 301 دارد. افزایش محتوای کروم نیکل فولاد ضد زنگ 302/304 باعث می شود که نسبت به سایر گریدها با سرعت کمتری کار کند. فولاد ضد زنگ 302/304 ما برای کاربردهایی که از فرآیندهای لیزر و اچینگ استفاده می کنند ایده آل است.

خدمات ارزش افزوده فولاد ضد زنگ

بر اساس نیاز مشتریانمان، ما فولاد ضد زنگ را به اندازه برش می دهیم و مواد را به طول تراز می کنیم. ما سفارشات با حجم بالا و کم حجم ورق فلزی استنلس استیل را با اندازه هایی مطابق با نیازهای شما انجام می دهیم.

مشخصات محصول فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع ایده آل است: خودروسازی، پردازش و جابجایی مواد غذایی، و پزشکی. پیشنهادات فولاد ضد زنگ ما در ضخامت های 0.005 تا 0.134 موجود است.

فولاد ضد زنگ به دلیل ماهیت شکل پذیری که دارد کاربردهای گسترده ای دارد. هنگامی که از آن استفاده می شود، مقاومت خوبی در برابر خوردگی و اکسیداسیون دارد و نیازی به عملیاتی مانند رنگ آمیزی یا پوشش ندارد. فولاد ضد زنگ دارای ویژگی های عالی از جمله:

بسیار مقاوم در برابر خوردگی
محصولات مخابراتی
بسیار بادوام
استحکام کششی بالا
جذاب
تعمیر و نگهداری کم

خواص فیزیکی و شیمیایی فولاد ضد زنگ

در اینجا خواص فیزیکی و شیمیایی فولاد ضد زنگ 301، 302 و 304 که ما به طور منظم ذخیره می کنیم – از جمله الزامات خمش آزاد برای هر آلیاژ است.

فولاد ضد زنگ 304 - دکتر فولاد
فولاد ضد زنگ 304 – دکتر فولاد

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید