حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

لوله مانیسمان

بهترین لوله های مانیسمان Mannesmann

لوله مانیسمان خط لوله برای سخت ترین نیازها

بر روی تخته کشش ایجاد نمی شود، بلکه توسط انتظارات بالای مشتریان ما ایجاد می شود. خط لوله مانیسمان Mannesmann با در نظر گرفتن بالاترین تقاضاهای آشنا در بازار اروپا، وظیفه ایجاد استاندارد لوله ای را بر عهده گرفته است که نه تنها استانداردها و انتظارات و الزامات صنعت نفت و گاز را برآورده می کند، بلکه فراتر از آن است.

نتیجه محصولی با درجه بالا است که نه تنها کیفیت و ایمنی را به مشتریان از بازار متفکر نوید می دهد، بلکه در واقع آن را ارائه می دهد. این به این دلیل است که لوله های ما با سخت ترین تلرانس ها مطابق با مشخصات مشتری آشنا در اروپا تولید و آزمایش می شوند. در نتیجه

لوله مانیسمان برای همه کاربردها

چیزی که لوله های مانیسمان را بیشتر خاص می کند این است که ما از در دسترس بودن لوله های فشار بالا برای صنایع نفت و گاز و صنایع شیمیایی از ذخایر خود و بدون حداقل مقدار سفارش اطمینان می دهیم. این به مشتریان ما امکان دسترسی فوری به اقلام جایگزین مناسب را در صورت خرابی می دهد. و ما می‌توانیم به سرعت تقاضای یک پروژه را در کوتاه‌مدت برآورده کنیم. در عین حال، مشتریان ما نیازی به تامین مالی ذخیره سازی و تدارکات خود ندارند.

پوشش قابل اعتماد لوله های مانیسمان

لوله های مانیسمان به صورت استاندارد با پوشش مشکی MAPEC® PE (HDPE) عرضه می شوند. این به طور قابل اعتماد لوله ها را از خوردگی و ضربه های مکانیکی محافظت می کند و تضمین می کند که آنها حتی برای سخت ترین شرایط همخوانی دارند.

علاوه بر این، ما البته می‌توانیم سیستم‌های پوشش دیگری را نیز برای لوله‌های فولادی خود ارائه دهیم تا نیازهای مشتری را برآورده کنیم. پوشش سیاه خام نیز امکان پذیر است. لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید. ما خوشحال خواهیم می شویم که راه حل های مناسب را پیشنهاد کنیم.

تماس:۰۲۱۶۶۶۷۲۵۷۷ – ۰۲۱۶۶۶۷۲۶۷۷

ویژگی محصولات لوله مانیسمان

دقت بدون درز لوله های فولادی
لوله های فولادی دقیق جوش داده شده و کشیده شده
لوله های فولادی دقیق جوش داده شده و نورد شده اندازه.
نورد گرم. لوله های فولادی
لوله های خاص

فروش انواع لوله مانیسمان

انواع لوله آب لوله فولادی لوله گاز لوله گاز مانیس لوله بدون درز لوله گالوانیزه لوله بدون درز لوله مشکی لوله سفید بویلر لوله مبلمان لوله لوله گلخانه لوله داربست لوله مانیسمان لوله روسی لوله چینی، لوله رومانیایی، لوله اسپانیایی، لوله اوکراینی،
لوله طبقه بندی شده (Sch 20, Sch 30, Sch 40, Sh 80)
لوله صنعتی لوله درز جوش مستقیم لوله مارپیچ از 0.5 اینچ تا 120 اینچ
تهیه و توزیع لوله های فولادی مطابق با استانداردهای API 5L, GOST,
ASTM A106، ASTM A53،
DIN، AWWA C200
در درجه B، X42، X52، X60، …

تامین کننده لوله های فولادی از محصولات ساوه، صفا، سپنتا، سپاهان، اهواز، سمنان، سدید، کلوپ، مرند،

فروش لوله های مورد استفاده در آب، پالایشگاه، نفت، گاز، خودرو، تبرید، پتروشیمی، کشاورزی، آبرسانی، دیوار چاه، گلخانه، نرده، فنس کشی، سازه های فولادی، سازه های سبک، دکل های مخابراتی، دکل های انتقال نیرو، سیستم های خنک کننده، سیستم های تهویه، هوای فشرده، کابل برق، سازه های فضایی، برج های روشنایی، شمع بندی

تهیه اقلام مورد نیاز پروژه ها مانند پیچ، ستون، صفحه، نبشی، ورق، پروفیل، قوطی، تیرآهن، میلگرد

لوله های مانیسمان یا لوله های بدون درز مواد اولیه ای هستند که از ابتدای فرآیند شمش فولادی در صورت استفاده برای تولید محصولات از آن ساخته می شوند. لوله دیگر از ورق فولادی ساخته شده است.

چرا از لوله بدون درز استفاده می شود؟
لوله های بدون درز

این نوع لوله ها به دلیل توانایی مقاومت موثرتر در برابر فشار در مقایسه با سایر روش های تولید لوله و همچنین سریع و مقرون به صرفه بودن شناخته شده اند. لوله های بدون درز به طور کلی در خطوط گاز و همچنین لوله هایی که مایعات را حمل می کنند استفاده می شود.
از لوله های بدون درز در کجا استفاده می شود؟
لوله های بدون درز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، عمدتا برای ساخت لوله های دیواری آب، لوله های آب جوش، لوله های بخار فوق گرم، لوله های بخار فوق گرم برای دیگ های لوکوموتیو، لوله های دود بزرگ و کوچک و لوله های آجری قوسی.

فرآیند تولید لوله مانیسمان چگونه است؟
لوله ها در درجه اول از طریق فرآیند اکستروژن تولید می شوند. مواد خام از طریق یک قیف و یک سیستم کنترل وزنی یا حجمی به اکسترودر وارد می شود. در داخل بشکه اکسترودر، مواد تا نقطه ذوب در حدود 200 درجه سانتیگراد توسط الکتریسیته و اصطکاک در سیستم پیچ گرم می شوند.

‫5/5 ‫(1 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید