حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

فولاد ازنا

تکلیف فولاد ازنا تا یک ماه دیگر روشن می شود

به گزارش مهر

محمد رزم در این خصوص گفت: پروژه فولاد ازنا  101 هکتار زمین به علاوه 86 هزار متر که مسقف هستند دارد.وی افزود برای تکمیل این پروژه نیاز به 20000 میلیارد تومان می باشد. البته شایان ذکر است که تقریبا 6000 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: بر اساس نظر کارشناسان فاز نخست فولاد ازنا قابلیت تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار ورق را دارد که با اجرای فاز دوم ۷۰۰ هزار ورق دیگر به این ظرفیت افزوده خواهد شد. رزم با اشاره به اشتغال‌زایی مستقیم هزار و ۲۰۰ نفری فولاد ازنا در فاز نخست، تصریح کرد: پنج هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این واحد به کار گرفته خواهند شد. وی از معرفی سرمایه‌گذار جدید برای مجموعه فولاد ازنا خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار جدید برای بررسی اهلیت و صلاحیت لازم به مراجع قضائی و برخی دستگاه‌های اجرایی معرفی شده تا در صورت تأیید، پروژه فولاد ازنا واگذار شود.

رئیس کل دادگستری لرستان بر نگاه حمایتی دستگاه قضائی به کارخانه فولاد ازنا تاکید کرد و افزود: نگاه حمایتی دستگاه قضائی از پروژه این اطمینان را می‌دهد که در صورت واگذاری به سرمایه گذار جدید، کارخانه از هرگونه توقیف بابت دیون مالک قبلی مصون بماند.

رزم با بیان اینکه پروژه فولاد ازنا در حال حاضر در مرحله قیمت‌گذاری و ارزیابی است، افزود: سرمایه‌ای برای لرستان شکل گرفته و با تعیین‌تکلیف تا یک ماه آینده و بهره‌برداری از مجموعه موجب رونق تولید و اشتغال در استان خواهد شد.

برای دریافت اخرین اخبار از دکتر فولاد اقدام کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید