حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

نکاتی در مورد طول تحویل لوله بدون درز

نکاتی در مورد طول تحویل لوله بدون درز

در فرآیند خرید لوله های فولادی بدون درز، اغلب با چندین اصطلاح طول لوله فولادی مواجه می شویم. اگر نتوانیم این شرایط را به طور کامل درک کنیم، خطرات پنهان اغلب در امضای قرارداد مدفون می شوند که باعث ناراحتی یا ضررهای سنگین برای استفاده بعدی ما می شود. بنابراین، ما باید این شرایط را در فرآیند تدارکات کاملاً درک کنیم و طول منطقی آن را تأیید کنیم

این استاندارد دارای مقررات زیر در مورد طول تحویل است:

①طول نرمال (همچنین به عنوان طول غیر ثابت نیز شناخته می شود): هر طولی که در محدوده طول مشخص شده توسط استاندارد باشد و نیازی به طول ثابت نداشته باشد، طول معمولی نامیده می شود. به عنوان مثال، استاندارد لوله ساختاری تصریح می کند: لوله فولادی نورد گرم (اکستروژن، انبساط) 3000 میلی متر ~ 12000 میلی متر. لوله فولادی سرد کشیده شده (نورد) 2000mm ~ 10500mm.

② طول طول ثابت: طول طول ثابت باید در محدوده طول معمول باشد، یک بعد طول ثابت معینی که در قرارداد لازم است. با این حال، قطع طول ثابت مطلق در عملیات واقعی غیرممکن است، بنابراین استاندارد مقدار انحراف مثبت مجاز را برای طول ثابت تعیین می کند. از آنجایی که عملکرد لوله های فولادی بدون درز با طول خط کش کاهش بیشتری نسبت به طول معمول دارد، منطقی است که سازنده درخواست افزایش قیمت کند.

 

مقاله پیشنهادی : قیمت و مشخصات لوله مانیسمان

 

③طول خط کش چندگانه: طول چندگانه باید در محدوده طول نرمال باشد و طول خط کش منفرد و مضرب طول کل باید در قرارداد نشان داده شود (به عنوان مثال، 3000mmx3، که 3 برابر 3000mm است، طول کل 9000 میلی متر). در عملیات واقعی، انحراف مثبت مجاز 20 میلی متری باید بر اساس طول کل اضافه شود و میزان برش باید برای هر طول خط کش در نظر گرفته شود. با در نظر گرفتن لوله ساختاری به عنوان مثال، میزان شکاف مشخص شده است: 5 ~ 10 میلی متر برای قطر خارجی ≤ 159 میلی متر. 10-15 میلی متر برای قطر بیرونی > 159 میلی متر.

در صورتی که در استاندارد انحراف طول و کمک هزینه برش پیش بینی نشده باشد، باید توسط طرفین مذاکره و در قرارداد ذکر شود. طول دو برابر طول ثابت است، که همچنین کاهش قابل توجهی در نرخ محصول نهایی برای شرکت تولیدی به همراه خواهد داشت و افزایش قیمت اساساً همان طول ثابت است.

④ طول محدوده: طول محدوده در محدوده معمول است. هنگامی که کاربر به طول محدوده ثابت معینی نیاز دارد، باید در قرارداد ذکر شود.

به عنوان مثال: طول معمول 3000 ~ 12000 میلی متر است و طول ثابت محدوده 6000 ~ 8000 میلی متر یا 8000-10000 میلی متر است.

اگرچه طول برد کمتر از طول ثابت و دو طول است، اما بسیار سخت‌تر از طول معمول است، که باعث کاهش عملکرد لوله‌های فولادی بدون درز برای تولیدکنندگان می‌شود.

شرکت تولیدی فولاد دائمی، با مسئولیت محدود به عنوان تامین کننده لوله فولادی کربنی، سال ها تجربه در ساخت لوله فولادی کربن، لوله فولادی ضد زنگ، بخش توخالی، اتصالات لوله دارد. (لوله سیال / لوله بویلر / لوله آتش نشانی / لوله خط / لوله ساختار)

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید