حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

اظهار نظر شوکه کننده بزرگترین شرکت فولادی آمریکا!

اظهار نظر شوکه کننده بزرگترین شرکت فولادی آمریکا!

این تولیدکننده مستقر در شارلوت، کارولینای شمالی، گفت که کسب و کار کارخانه‌های فولاد آن به دلیل کاهش محموله‌ و ترابری ها، درآمد «به‌طور قابل‌توجهی» کمتری را در سه ماهه چهارم گزارش خواهد کرد و همچنین اشاره کرد که میانگین قیمت‌های فروش کاهش یافته است. Nucor که معمولاً اطلاعیه های خوش‌بینانه صادر می‌کند، اولین فولادساز بزرگی است که نگرانی‌های مربوط به رکود را مطرح می‌کند.

Nucor Corp، بزرگترین تولیدکننده فولاد ایالات متحده، به سهامداران هشدار داد که نگرانی های رکود می تواند بر تقاضا در آستانه سال جدید تأثیر بگذارد.

این تولیدکننده مستقر در شارلوت، کارولینای شمالی، گفت که کسب و کار کارخانه‌های فولاد آن به دلیل کاهش محموله‌ و ترابری ها، درآمد «به‌طور قابل‌توجهی» کمتری را در سه ماهه چهارم گزارش خواهد کرد و همچنین اشاره کرد که میانگین قیمت‌های فروش کاهش یافته است. Nucor که معمولاً اطلاعیه های خوش‌بینانه صادر می‌کند، اولین فولاد ساز بزرگی است که نگرانی‌های مربوط به رکود را مطرح می‌کند.

شیرآلات صنعتی تهران
شیرآلات صنعتی تهران

Nucor روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت: «در حالی که ما معتقدیم این روندها عمدتاً اثرات فصلی هستند، نگرانی های اقتصادی و رکود اقتصادی می تواند بر تقاضای آینده تأثیر بگذارد. این شرکت اعلام کرد که انتظار دارد در سه ماهه چهارم سودی بین 4.25 تا 4.35 دلار به ازای هر سهم داشته باشد که کمتر از میانگین تخمین 4.38 دلاری تحلیلگران قبل از آخرین دستورالعمل است. سهام Nucor روز پنجشنبه بیش از 9 درصد سقوط کرد که دومین عملکرد بد این شرکت در شاخص S&P 500 است.

قیمت فولاد معیار امسال بیش از 50 درصد کاهش یافته است زیرا تورم فزاینده، اشتها را برای پروژه‌های بلندمدت کاهش داده است. هشدار Nucor نزولی‌ترین اظهارنظر هر تولیدکننده در بخش فولاد از تابستان 2020 است، زمانی که یک مدیر اجرایی در بزرگترین کنفرانس سالانه صنعت آمریکای شمالی هشدار داد که تقاضا برای «مدتی» زیر سطح قبل از کووید باقی خواهد ماند.

US Steel Corp و Steel Dynamics Inc پس از بسته شدن بازار، علیرغم وجود بادهای مخالف، چشم انداز خوش بینانه تری را برای بازارها گزارش کردند. US Steel گفت که تقاضا در دسامبر بهبود یافته است، درخواست مشتریان شتاب گرفته و قیمت فولاد افزایش یافته است. استیل داینامیکس اعلام کرد که قیمت فولاد به پایین ترین سطح خود رسیده است و در سال آینده با حمایت از ساخت و ساز خودرو و غیر مسکونی افزایش خواهد یافت.

US Steel گفت که درآمد تعدیل شده سه ماهه چهارم قبل از اقلام 375 میلیون دلار خواهد بود که کمتر از میانگین تخمینی 416.5 میلیون دلاری شش تحلیلگر و کمترین میزان از سه ماهه چهارم سال 2020 است. این شرکت مستقر در پیتسبورگ هشدار داد که هزینه های انرژی و مواد خام بالاتر و تقاضای کمتر در اروپا در حال ایجاد باد مخالف برای کسب و کار است.

فولاد mo40 تهران
فولاد mo40 تهران

دیوید بوریت، مدیر اجرایی، در بیانیه ای گفت «همانطور که در طول تماس ماه اکتبر ما بحث شد، ما همچنان به کار با فلزات با قیمت بالاتر در بخش Mini Mill خود ادامه می دهیم و فشار بر بخش اروپایی ما به دلیل تقاضای کمتر در منطقه و هزینه های مواد خام و انرژی بیشتر ادامه دارد.»

استیل داینامیکس اعلام کرد که سودآوری در تجارت فولاد این شرکت بر اساس محموله‌های فصلی کمتر نسبت به سه ماهه قبل «به میزان قابل توجهی» کمتر خواهد بود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید