حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

زمین‌لرزه‌‌‌ ترکیه یک‌سوم ظرفیت تولید فولاد را فلج کرد

زمین‌لرزه‌‌‌ ترکیه یک‌سوم ظرفیت تولید فولاد را فلج کرد

انتظار می‌رود کارخانه‌‌‌های بزرگ فولاد در جنوب ترکیه برای هفته‌‌‌ها تعطیل بمانند. اکنون خطوط تولید بیکار شده‌اند و کارگران تلاش می‌کنند با تاثیر زلزله‌‌‌های بزرگی که منطقه را لرزانده است، کنار بیایند. به گزارش «کالاخبر»، ویسل یایان، دبیر کل انجمن تولیدکنندگان فولاد ترکیه اظهار کرد که حدود ۱۲تاسیسات در شهرهای اسکندرون و عثمانیه، نزدیک به کانون زلزله‌‌‌های ۶ فوریه یک‌سوم تولید ملی فولاد را تشکیل می‌دهند.

شیرآلات صنعتی تهران

زمین‌لرزه‌‌‌ ترکیه یک‌سوم ظرفیت تولید فولاد را فلج کرد

او گفت اگرچه کارخانه‌‌‌ها در این منطقه آسیب فیزیکی ندیده‌‌‌اند؛ اما بسیاری از کارگران یا اعضای خانواده آنها جان باخته‌‌‌اند. این در حالی است که بازماندگان در شرایط موقت تلاش می‌کنند. او روز دوشنبه (۱۳فوریه) گفت: تمامی فولادسازان منطقه تعطیل هستند و کارخانه‌‌‌ها ممکن است حداقل تا پایان این ماه یا احتمالا تا اواسط مارس تعطیل بمانند.

براساس گزارش بلومبرگ، ترکیه یکی از ۱۰تولیدکننده و صادرکننده برتر فولاد در جهان است. اگرچه تاثیر آنها بر فعالیت‌‌‌های منطقه‌‌‌ای هنوز کاملا مشخص نیست؛ اما بلومبرگ‌اکونومیکس برآورد کرده است که پیامدهای پس از آن ممکن است به معادل ۵/ ۵‌درصد از تولید ناخالص داخلی در هزینه‌‌‌های عمومی نیاز داشته باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید