به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور توسط انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران با پشتیبانی سازمان‌های متولی سلامت از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد، سازمان محیط‌زیست و همکاری جوامع دانشگاهی، با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی در اسفند ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

شیرآلات صنعتی تهران

در این دوره از جشنواره که با حضور ۱۰۰ شرکت بزرگ فعال در بخش صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، پس از ارائه خوداظهاری به دبیرخانه جشنواره و انجام ممیزی‌های حضوری و بررسی مستندات و نتایج مرتبط، از بین ۴۰ شرکت دارای شرایط، شرکت فولاد آلیاژی ایران در نخستین حضور خود در این جشنواره در مجموع موفق به کسب تندیس زرین جشنواره به عنوان بالاترین سطح عملکرد در حوزه سلامت بین شرکت‌های بررسی شده شد. در این جشنواره تنها ۵ شرکت بزرگ صنعتی معدنی دیگر مفتخر به دریافت تندیس زرین شدند.

جشنواره ملی صنعت سلامت محور با شعار «سلامت محوری، فرهنگ سازمانی، توسعه پایدار» در تلاش است، سلامت محوری را در فرهنگ و سیاست‌‌‌های سازمانی به عنوان یک اصل اساسی با هدف توسعه پایدار در صنایع و بنگاه‌‌‌های اقتصادی پیاده‌سازی کند.