حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

قیمت و مشخصات لوله سیلندری

لوله سیلندری چیست؟

همانطور که میدانید استفاده از فولاد و آهن در صنعت امروز به عنوان یک امر بسیار مهم می باشد، در خودرو سازی، قالب سازی، ساختمان سازی و… کاربرد بسیار زیادی دارد.

یکی از این انواع فولاد ها لوله سیلندری می باشد که کاربرد زیادی در صنعت دارد که در این مقاله قصد داریم انواع آن را شرح دهیم و اطلاعاتی را در این مورد به شما عزیزان ارائه دهیم.

شیرآلات صنعتی تهران

دکتر فولاد عرضه کننده انواع فولاد و آهن با بهترین قیمت و خدمات.

این نوع لوله یک محصول بسیار پرکاربرد در صنایع خودرو سازی، ساختمان سازی و تولید اسانسور می باشد که بیانگر گستره ی کاربرد و محبوبیت این محصول می باشد.

لوله سیلندری استاندارد ، لوله ای است که ضخامت آن بالا و سطح سیقلی و صافی دارد، از ویژگی های بارز این محصول می توان به تحمل فشار زیاد که این ویژگی یک مزیت محصول می شود که هنگام نشست مقاومت زیادی دارند.

لوله-سیلندری-قیمت
لوله-سیلندری-قیمت

چرا از لوله سیلندری استفاده می شود؟

  • راحت تر خم شدن نبست به بقیه لوله ها.
  • ساخت ساده تر.
  • اندازه گیری حجم لوله های سیلندری به علت استوانه ای بودن این نوع لوله ها ساده است.
  • عایق بندی این نوع لوله ها نیز ساده می باشد.

نصب این لوله بسیار ساده  می باشد که میتوان این را به عنوان یک مزیت به حساب آورد. لوله های سیلندری به علت این که استوانه ای شکل هستند موجب کاهش اصطکاک می شوند که بازدهی و کارایی این نوع لوله را افزایش می دهد که با بررسی نوع دیگر لوله متوجه می شویم همین موضوع می تواند راندمان و ماندگاری این تجهیزات را افزایش دهد.

شکل لوله های سیلندری موجب می شود که حداقل مساحت سطحی ایجاد شود که این ویژگی سبب می شود که حداقل فشار بر روی موارد در جریان داخل لوله اعمال شود . این نوع لوله ها یکی از بهترین گزینه ها برای حمل روغن سیال هستند که علت آن هم توازن در توزیع فشار است که یک ویژگی منحصر به فرد است .

مقاله پیشنهادی : فولاد آلیاژی + انواع محصولات فولادی – دکتر فولاد

مشاوره و خرید انواع شیرآلات صنعتی

برای خرید انواع لوله سیلندری می توایند از دکتر فولاد اقدام به عمل آورید. 02166672577 – ۰۲۱۶۶۶۷۳۷۵۱

انواع لوله سیلندری

لوله های سیلندری استاندارد انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر هر یک از انواع این لوله ها در معرفی می کنیم:

لوله-سیلندری-جدید
لوله-سیلندری-جدید

لوله بادی کار سنگین

یکی از انواع لوله های سیلندری، لوله های بادی کار سنگین است. این نوع لوله ها برای اموری کارایی دارند که به صورت منظم و مداوم انجام می شوند. متریال سازنده این نوع لوله ها کروم سخت بدون درز می باشد .

لوله سیلندری صنعتی

لوله سیلندری صنعتی نوع دیگری از انواع مختلف لوله های سیلندری محسوب می شود . همان طور که از نام این لوله ها پیداست در صنعت کاربرد دارند و در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند ‌. با توجه به کارایی که لوله هایی صنعتی دارند از مقاوم ترین متریال تولید می شوند.

لوله سیلندری سنگ خورده

لوله های سیلندری سنگ خورده یا سیلندر های هیدرولیکی در صنایع و اموری مورد استفاده قرار می گیرند که سطح صاف و یکدست در روند کار تاثیر دارد و تولید این نوع لوله ها با دقت بالایی انجام می شود تا سطح آن هموار باشد .

لوله سیلندری توقف

لوله سیلندری توقف ، لوله هایی هستند که از غلاف های فلزی ساده که حول یک میله قرار دارند ، تشکیل شده است . کاربرد این لوله زمانی است که سیلندر ها دچار مشکلی فنی شده است .

لوله سیلندری وارداتی

لوله سیلندری چینی لوله هایی هستند که توسط برند چینی تولید می شوند و در ابعاد و مدل های مختلفی عرضه می شوند . این نوع لوله ها توسط متریال هایی با کیفیت ساخته شده اند و یکی از انواع این لوله ها لوله سیلندری چینی ST52 H8 است .

لوله سیلندری ترکیه ای نیز نوع دیگری از لوله های سیلندری است که به داخل کشور وارد می شوند ، این نوع از لوله های سیلندری نیز کیفیت مناسبی دارند و وارداتی می باشند .

10 تولید کننده برتر لوله و لوله فولادی – 2022


Aaditya Stainless

یک سازمان مشتاق و متخصص در تولید لوله های فولادی ضد زنگ برای صنایع مختلف

لوله های بدون درز آناند

تولید کننده زیر یک سقف لوله های ساده و انواع لوله های پره دار

لوله های بووالکا

تولید کننده معتبر لوله ها و لوله های فولادی ملایم سیاه و گالوانیزه جوش داده شده با مقاومت الکتریکی القایی با فرکانس بالا (ERW) و لوله های با پوشش پودری

لوله های فولادی امارات

صادرکننده، تولید کننده، تامین کننده مشهور لوله های GP، لوله های فولادی و لوله های گرد

لوله هاریوم

این یک تولید کننده ممتاز محصولات آهن و فولاد است. امروزه، این شرکت از قدرتی به قوت خود رسیده است و به یک تولیدکننده فولاد یکپارچه با پایگاهی مستحکم در بازار جنوب هند تبدیل شده است.

لوله های بدون درز لال بابا

تولید کننده پیشرو لوله های بدون درز سرد کشش و لوله های بدون درز با ظرفیت خروجی نصب شده 36000 تن متریک در سال

لوله و لوله های متکی

این یک تامین کننده بین المللی لوله ها و لوله های بدون درز فولاد ضد زنگ و آلیاژ نیکل با کیفیت بالا و لوله های متکی است.

لوله های رنسا

بهترین لوله های الکتروپولیش فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا را در هند برای صنایع دارویی، بیودارویی، بهداشتی و آرایشی، غذا و نوشیدنی و صنایع لبنی در هند تولید می کند، بیش از 20 سال تجربه و تخصص.

فولاد روپام

نام جهانی تولید، مستحکم‌ترین و صادرکننده محصولات لوله‌ای و لوله‌ای مانند فولاد ضد زنگ، دوبلکس، آلیاژ نیکل و لوله‌های متریال با درجه عجیب و غریب، لوله‌های آنیل شده روشن/نیمه روشن آنیل شده، محلول آنیل شده ترشی حالت غیرفعال

فولاد و لوله شیوام

تولید و صادرات لوله های فولادی ERW دقیق با کیفیت بالا در اشکال گرد، مربع، مستطیل، بیضی

انواع لوله سیلندری فولادی کدامند؟

انواع لوله سیلندری فولادی به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل ذخیره و حمل مواد گازی و مایعی که در صنایع مختلف به کار می‌روند، شامل موارد زیر هستند:

  1. لوله سیلندری گاز طبیعی: این نوع لوله سیلندری فولادی برای حمل گاز طبیعی به کار می‌رود و در صنایع گاز، پالایشگاهی و انتقال انرژی استفاده می‌شود.
  2. لوله سیلندری پروپان: این نوع لوله سیلندری فولادی برای حمل پروپان و سایر گازهای مایع به کار می‌رود و در صنایع شیمیایی، کشاورزی و انرژی استفاده می‌شود.
  3. لوله سیلندری اکسیژن: این نوع لوله سیلندری فولادی برای حمل اکسیژن به کار می‌رود و در صنایع نظامی، پزشکی و تولید فولاد استفاده می‌شود.
  4. لوله سیلندری دیگر گازها: علاوه بر گاز طبیعی، پروپان و اکسیژن، لوله سیلندری فولادی برای حمل دیگر گازها مانند هیدروژن، نیتروژن و آرگون نیز به کار می‌رود.
  5. لوله سیلندری آب: این نوع لوله سیلندری فولادی برای حمل آب به کار می‌رود و در صنایع کشاورزی، ساختمانی و آبیاری استفاده می‌شود.

مقاله پیشنهادی : قیمت و مشخصات لوله مانیسمان

‫0/5 ‫(0 نظر)