حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

چرخه تولید لوله های بدون درز فولاد کربنی

چرخه تولید لوله های بدون درز فولاد کربنی

اگر می خواهید بدانید که چرخه تولید (زمان تولید) لوله بدون درز کربن فولادی چقدر است، باید بدانید که روش های تولید لوله فولادی بدون درز چیست؟

عمدتاً روش های پردازش زیر برای لوله های بدون درز فولاد کربنی وجود دارد:

نورد گرم

فرآیند نورد گرم با گرم کردن بیلت فولادی تا دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد و انجام نورد خشن، نورد تکمیل و سایر فرآیندها انجام می شود. این عمدتا برای تولید فولاد کربن و لوله های فولادی کم آلیاژ مناسب است و می تواند لوله های فولادی با قطر بزرگ تولید کند. به طور کلی، حداقل نیاز به مقدار سفارش وجود دارد و حداقل مقدار سفارش لوله فولادی بدون درز نورد گرم نسبتاً زیاد است. زمانی که تقاضا کم باشد، می توان تولید را با توجه به پیشرفت تولید با مشخصات مختلف در کارخانه های فولاد ترکیب کرد.

برای لوله های بدون درز نورد گرم با قطر بزرگ، سفارشات کوچک ده ها تنی عمدتاً از برنامه تولید کارخانه فولاد پیروی می کند و برنامه تولید به طور جداگانه تنظیم نمی شود. سرعت تولید این محصول سریع است. با این حال، چرخه تولید سفارشات دسته ای کوچک معمولاً بیش از 20 روز است (زمان خاص باید طبق برنامه تولید تنظیم شود).

نورد سرد

نورد سرد در دمای اتاق انجام می شود و توسط یک آسیاب نورد سرد برای تولید لوله های فولادی بدون درز با قطر کوچک نورد می شود. سطح قطر داخلی و خارجی لوله فولادی روشن است و خطای آن کم است. دسته های بزرگ و کوچک برای سفارشی سازی مناسب هستند، سرعت پردازش آهسته است و چرخه تولید به طور کلی حدود 10-15 روز است (زمان خاص باید طبق برنامه برنامه تولید تنظیم شود).

کشش سرد لوله‌های فولادی

کشش سرد یک روش پردازش برای کاهش قطر لوله‌های فولادی بدون درز کربن است و عمدتاً برای تولید لوله‌های فولادی با قطر کوچک استفاده می‌شود. مقدار تولید انعطاف پذیر است، حداقل مقدار سفارش کم است و سفارشات بزرگ و کوچک را می توان تولید کرد.

خطای قطر بیرونی کشش خالی کوچک و سطح صاف است که برای محصولات با نیازهای بالاتر در قطر خارجی مناسب است، اما خطای قطر داخلی زیاد است. اگر نیاز به خطا برای هر دو قطر داخلی و خارجی وجود دارد، می توانید ساندویچ (میله ساندویچ قطر داخلی) را برای کشش سرد انتخاب کنید. سرعت تولید سریع است و چرخه تولید به طور کلی حدود 7-10 روز است (زمان خاص باید طبق برنامه برنامه تولید تنظیم شود).

ماشینکاری لوله های فولادی

ماشینکاری لوله های فولادی بدون درز کربن مانند سوراخکاری و رزوه کاری است تا به شکل و اندازه دلخواه در بیاید.

بازرسی لوله های فولادی

لوله های فولادی بدون درز کربن تولید شده از نظر اندازه، ظاهر و عملکرد بازرسی می شوند تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل شود.

شرکت تولیدی دائمی فولاد با مسئولیت محدود به عنوان تامین کننده لوله های فولادی ضد زنگ و فولاد کربنی در تولید و عرضه لوله های فولادی بدون درز، لوله های بدون درز دیواره نازک/دیواره ضخیم، لوله های بدون درز دقیق، لوله های بدون درز با قطر کوچک، تخصص دارد. مشخصات و مواد، موجودی بزرگ، تجربه غنی، و می تواند خدمات سفارشی با توجه به نیاز مشتری ارائه دهد.


مقاله های پیشنهادی :

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید