حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

لوله فولادی بدون درز برای سیلندر هیدرولیک

لوله فولادی بدون درز برای سیلندر هیدرولیک

لوله های فولادی بدون درز برای سیلندرهای هیدرولیک، محصولات لوله فولادی بدون درز هستند که در سیلندرهای هیدرولیک استفاده می شوند. سیلندرهای هیدرولیک را می توان به سیلندرهای پیستونی، سیلندرهای پیستونی و سیلندرهای نوسانی در ساختار تقسیم کرد. سیلندرها را می توان از نظر ساختار به سیلندرهای پیستونی، سیلندرهای فیلم و سیلندرهای تلسکوپی تقسیم کرد. سیلندر نوع
اصل کار سیلندر هیدرولیک این است: وقتی صحبت از اصل کار آن می شود، ابتدا در مورد پنج جزء اصلی آن صحبت می کنیم.

1- بشکه سیلندر و سرسیلندر
2- پیستون و میله پیستون
3-دستگاه آب بندی
4- دستگاه بافر
5-دستگاه اگزوز

 

لوله مانیسمان
لوله مانیسمان

کار هر نوع سیلندر تقریباً مشابه است. اجازه دهید یک جک دستی را به عنوان مثال در نظر بگیرم. جک ساده ترین سیلندر روغن است. روغن هیدرولیک توسط یک بوستر دستی (پمپ دستی هیدرولیک) پمپ می شود. از طریق شیر یک طرفه وارد سیلندر روغن شوید. در این زمان روغن هیدرولیک ورودی به سیلندر روغن به دلیل یک طرفه بودن سوپاپ دیگر نمی تواند به عقب برگردد و میله سیلندر را مجبور می کند تا بالا برود و سپس روغن هیدرولیک به طور مداوم در حین کار وارد سیلندر هیدرولیک شود.

بالا و پایین می رود شیر هیدرولیک را در زمان مناسب باز کنید تا روغن هیدرولیک به مخزن روغن برگردد. این ساده ترین کار است. برخی دیگر بر این اساس بهبود می یابند.

اصل سیلندر شبیه به سیلندر است

1- از آنجایی که فشار عملکرد سیستم پنوماتیک عموماً در محدوده 0.2-1.0 مگاپاسکال است، سیلندر را نمی توان به عنوان یک جزء پرقدرت استفاده کرد. سیلندر هیدرولیک را می توان به عنوان یک جزء نسبتاً پرقدرت با استفاده از یک سیستم هیدرولیک استفاده کرد.

2- هوا از نظر متوسط غیر قابل پایان است و از نظر هزینه و تامین مشکلی ندارد و گاز مصرفی مستقیماً در جو تخلیه می شود که جابجایی آن راحت بوده و آلودگی ایجاد نمی کند. روغن هیدرولیک برعکس است.

3- ویسکوزیته هوا کم است و مقاومت آن کمتر از روغن هیدرولیک است

4- اما میزان تراکم هوا بسیار بیشتر از روغن هیدرولیک است، بنابراین پایداری کار و پاسخ آن بسیار بدتر است.


مقاله های پیشنهادی :

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید