حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

لوله جوش دار استیل

چگونه لوله جوش دار استیل تولید می‌شود؟

چگونه لوله جوش دار استیل تولید می‌شود؟

۱. تقسیم کردن مواد:

در این مرحله، غلتک‌های بزرگ با اندازه‌های کوچک‌تر به منظور تولید هر اندازه‌ی لوله، یا بر اساس نیاز مشتری، از سیستم تخلیه‌ی تایپ گذرانده و تقسیم می‌شوند. در این مرحله دقت در اندازه‌ی تیپ براسب ضخامت داده شده و کیفیت مطابق با استانداردهای مورد نیاز به‌مرحله‌ی تولید مورد نیاز است.

همچنین تقسیم کردن مواد یک فرآیند کنترل کیفی مواد ورودی است که بازخورد از تامین‌کننده را فراهم می‌کند تا در مراحل بعدی با کاهش محصولات ناکارامد، بهترین کیفیت محصول تولید شود.

۲. شکل‌دادن با غلتک:

ماده‌ی خام، تایپی است که قبل از جوش دادن از طریق سیستم چشمه‌ی گردی به‌طور آهسته و حتی شکل‌داده می‌شود و پس از جفت کردن دوطرفه‌ی آن، از طریق سیستم چشمه‌ی جوش، جوش داده می‌شود. دقت در سطح جوش دوطرفه، با دقت و پایداری خط جوش، برابر است.

۳. جوشکاری TIG:

این فرآیند شامل استفاده از حجمی از گرمای تولید شده توسط تأمین قدرت خط (270-280 آمپر) برای ذوب اینوکس و ایجاد اتصال بین دو چشمه است. در عین حال از گاز نیتور و گاز آرگون برای حفاظت از سوزن جوشکاری و تمیز کردن خط جوش استفاده می‌شود. در این حالت،

گاز آرگون مأموریت اصلی ایجاد اثر محافظتی بر روی سوزن جوشکاری دارد.

گاز نیتو برای دفع اشکالاتی که در فرآیند جوشکاری شکل می‌گیرند، پاک کردن خط جوش و افزایش بازسازی جوش، اثر دارد؛

۴. سمباده‌کاری خط جوش:

این مرحله شامل فرآیند سمباده‌کاری در خط جوش زنده (پس از جوشکاری) است. در این مرحله، با استفاده از نوع‌های مختلفی از سمباده، خط جوش شکسته و صیقل داده می‌شود.

۵. باجه ارتوپدی:

شکل لوله، که شامل زوج مولفه‌های قالب شکل دهنده لوله است، به صورت یکنواخت گرد و اندازه‌ی استاندارد را ایجاد می‌کند و قالب شکل‌دهنده‌ی سطح لوله را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که لوله به مدت دلخواه شما تغییر شکل نمی‌دهد. برای لوله‌های مربع، جعبه قبل از عبور از قالب شکل‌دهنده، به یک شکل مستطیلی یا مربعی تغییر شکل داده می‌شود.

۶. برش لوله:

فرآیند برش لوله به طول مشخصی است. در این فرآیند برای برش لوله با ماشین‌ برش با شیب، برش با چاقو، یا برش با ماشین برش با عملکرد برش با کیفیت، بدون بازماندن پایه‌ای برای تراش‌کردن سر لوله، استفاده می‌شود. برای لوله‌هایی که با دسته برشی ساخته می‌شوند، پس از فرآیند برش، تعدادی پایه‌دار باقی می‌ماند، و برای برش باز، از سیستم ماشین سمباده همراه با ماشین دستی استفاده می‌شود.

۷. مرحله‌ی صیقل:

این مرحله شامل مراحل متنوعی از صیقل کاری (سمباده‌کاری -> روغن زدن -> اعلان کاری -> سخت‌کاری -> ادعای پارچه نرم) است. براسب نوع لوله‌ی مربع، مستطیلی، یا گرد، کیفیت سطح محصول و کیفیت ماده‌ی ورودی، به هر یک از بندهای متفاوت مرتب شده‌اند.

۸. بسته‌بندی:

این فرآیند بر اساس درخواست مشتری یا به‌منظور حفظ، مرتب‌سازی و ایجاد تصاویری برای محصول، و داشتن پایه‌ی پیگیری محصول در فرآیند انبارداری و محل مشتری انجام می‌شود.


مقاله های پیشنهادی :

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید