حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

چگونه می توان کیفیت لوله فولادی تشخیص داد؟

چگونه می توان کیفیت لوله فولادی تشخیص داد؟

لوله های فولادی به طور گسترده در نفت، گاز طبیعی، آب، بخار، گاز و سایر خطوط لوله انتقال سیال با فشار بالا، متوسط و پایین و لوله های فولادی برای شمع بندی، پل ها، ساختمان ها و سایر سازه ها استفاده می شود. لوله های فولادی با کیفیت خوب برای مردم راحت و مفید است. همچنین برخی از محصولات تقلبی و ضعیف یکی پس از دیگری ظاهر می شوند، بنابراین چگونه می توان کیفیت لوله های فولادی را قضاوت کرد؟

قبل از هر چیز باید قطر، ضخامت دیواره، طول و ظاهر لوله فولادی را اندازه گیری کنیم تا ببینیم آیا استاندارد مطابقت دارد یا خیر. لوله های فولادی تقلبی و نامرغوب اغلب بر روی سطح آن خال هایی دارند و جنس آن ضعیف است. سطح انتهایی سر برش ناهموار است، بدون درخشش فلزی، قطر داخلی آن بسیار نوسان می کند و به راحتی خراشیده می شود و استحکام فولاد را کاهش می دهد. تولیدکنندگان لوله فولادی کربنی PMC از جوشکاری با مقاومت فرکانس بالا و فناوری ERW برای عبور از کل پیوند از صفحه فولادی به لوله فولادی برای تحقق تولید خودکار استفاده می کنند. لوله های فولادی با کیفیت بالا و استحکام بالا، با کیفیت سطح خوب و عملکرد برتر تضمین شده است.

مرحله دوم تشخیص لوله فولادی

آزمایش فشار آب را انجام دهید و اینکه آیا تشخیص نقص اولتراسونیک واجد شرایط است یا خیر. آزمایش هیدرواستاتیک برای لوله های فولادی برای تحمل فشار کافی در حین استفاده برای جلوگیری از خطرات احتمالی ایمنی است. تشخیص عیب اولتراسونیک آنلاین برای بازرسی جوش جوش ها برای جلوگیری از ایجاد منافذ و آخال در لوله های فولادی استفاده می شود.

با بسیاری از کارخانه های لوله فولادی موجود در بازار متفاوت است. در مقایسه با تکیه بر تشخیص عیب دستی، تجهیزات تشخیص عیب آنلاین PMC پیشرفته است که در عین حصول اطمینان از کیفیت، کارایی تولید را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

علاوه بر این، باید آزمایش‌های مکانیکی و آنالیز شیمیایی انجام دهیم. مانند بررسی کیفیت سطح لوله فولادی، تقویت جوش، گرد بودن لوله و غیره، PMC آنها را به دقت بررسی می کند تا ببیند آیا نتایج مطابق با استانداردها هستند یا خیر. استانداردهای مختلفی برای لوله های فولادی در زمینه های مختلف وجود دارد.

هنگامی که لوله های فولادی فاقد صلاحیت شناسایی شوند، PMC آنها را طبق استانداردها تعمیر می کند. به مشتری تحویل داده می شود و در صورت عدم صلاحیت هرگز از کارخانه خارج نمی شود!

شرکت فولاد مهر سینا تامین کننده و توزیع کننده پیشرو لوله فولادی بدون درز، لوله فولادی جوش داده شده، اتصالات است.ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا نیازهای ساخت را فراتر از ظرفیت خود برآورده کنند یا با پیشبرد پردازش پیش از تولید، عملیات را بهبود بخشند.


مقاله پیشنهادی :

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

اخبار و مقالات آموزشی

دکتر

فولاد

doctorfolad.com

با ما تماس بگیرید